سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، انگیزه فهم است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

سرمربی مستعفی تیم فوتبال صنعت نفت پس از تقدیم استعفای خود به باشگاه گفت: حتی اگر با استعفایم موافقت نشود دیگر به باشگاه صنعت نفت نخواهم آمد.

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: روز دیدار برابر مس کرمان به صورت شفاهی استعفای خود را اعلام کردم و امروز نیز به صورت کتبی استعفایم را به باشگاه دادم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتایجی که به دست آمده بود دلیل استعفای شما بود گفت: ما در ابتدای راه بودیم. من پیش از دیدار برابر مس استعفای شفاهی خود را اعلام کرده بودم. مگر تیم بزرگی مثل استقلال در این فصل خوب نتیجه گرفته است. خیر. نتایج به دست آمده دلیل استعفایم نبود. بلکه مشکلات عدیده‌ی سه - چهار ماه گذشته باعث استعفایم شد. در این مدت تلاش کردم با سعه‌ی صدر و تحمل این مشکلات را نادیده بگیرم. "اسناوندی" مدیر باشگاه نیز با تحمل با مشکلات برخورد می‌کرد و مدام می‌گفت که مشکلات باشگاه تمام می‌شود. اما تا هم اکنون که با شما صحبت می‌کنم هیچ چیز در باشگاه درست نشده است.

قاسم‌پور افزود: چرا باید در آبادان بازیکنان خارجی و حتی داخلی ما توسط افرادی تهدید به مرگ شوند. چرا باید در آبادان عده‌ی قلیلی که کمتر از ده نفر هستند وضعیت صنعت نفت را خراب کنند.این تهدیدها همیشه در آبادان بوده و دلیل رفتن مظلومی، یاوری و بسیاری از مربیان دیگر از فوتبال آبادان همین تهدیدها بوده است. مشکل فوتبال آبادان عده‌ی قلیلی هستند که تعدادشان تنها ده نفر است. آنها باج‌گیر هستند و می‌خواهند از باشگاه باج‌گیری کنند. مشکل صنعت نفت نیز این بوده که مدیریت‌های قبلی به آنها باج می‌دادند اما مدیر جدید که قصد داشت این مشکل را حل کند وضعیت را بدتر کرد. مدیران باشگاه نیز ترسو هستند. چرا باید این عده باج‌گیر پارچ شیشه‌ای را به کاپوت ماشین مدیرعامل بزنند اما، هیچ کس جرات حرف زدن با آنها را ندارد. چرا از خود نمی‌پرسید که چرا ما در آبادان سه باخت داده‌ایم.

 

ظاهرا فوتبال اروپایی به جز مشهد در آبادان هم پیگیری می شود:pna

 


 نوشته شده توسط ایرج نویسا در شنبه 86/6/31 و ساعت 5:36 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: بازیکنان ما در نیمه اول بازی با پیکان بسیار خوب و روان بازی کرده و فوتبالی به سبک اروپایی را به نمایش گذاشتند.

خداداد عزیزی در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)؛ عنوان کرد: بازی خوبی را ارائه کردیم که هرچه از زمان آن می‌گذشت دفاع پیکان فشرده و فشرده‌تر می‌شد و کار را برای گلزنی مهاجمان ما دشوارتر می‌کرد.

 

وی افزود: ما از این تساوی راضی نیستیم و به تنها چیزی که دلخوش می‌کنیم همان پیدا کردن بازیکنان پرآتیه برای هماهنگ‌تر شدن با سایر نفرات است که امیدوارم در آینده مبدل به نقاط قوت ابومسلم شوند.

pna:از این جمله جناب عزیزی دو نکته برداشت می شود:

1.فوتبال اروپایی یعنی حضور مستمر در انتهای جدول

2.فوتبال اروپایی یعنی اگر از نقد روزنامه نگاری خوشت نیامد می توانی با مشت بزنی توی صورتش

                                                 


 نوشته شده توسط ایرج نویسا در شنبه 86/6/31 و ساعت 5:27 عصر | نظرات دیگران()

برنار کوشنر، وزیر امور خارجه فرانسه گفت که جهان باید برای احتمال درگرفتن جنگ بر سر برنامه هسته ای ایران آماده باشد.
وزیر خارجه فرانسه با تاکید بر اینکه مذاکرات برای حل مساله فعالیت هسته ای ایران باید تا به آخر ادامه یابد، گفت که اتمی شدن ایران قابل قبول نیست و در صورتی که ایران به اسلحه اتمی دست یابدما باید برای بدترین ها آماده باشیم که بدترین حالت، جنگ است.
وزیر امور خارجه فرانسه در گفتگو با شبکه رادیو تلویزیونی فرانسه گفت که دستیابی ایران به سلاح هسته ای، می تواند خطری جدی برای جهان باشد.
این سخنان آقای کوشنر طی چند روز اخیر در سطح بین المللی جنجال آفرین شده وحرف و حدیث های بسیاری به دنبال داشته است.

 

البته حقیقتی وجود دارد که انسانها به طور ذاتی دوست دارند با یکدیگربجنگندوقدرت خود را به رخ هم بکشند.در سالهای دورکه عقل بشرهنوزاینقدرکامل نشده بود‏،آدمها برای نمایش این تواناییها با هم می جنگیدندوبا کشتن دیگری،میزان قدرت خودرانشان می دادند.از نیمه های قرن گذشته امااین قدرت نمایی شیوه ای مدرن به نام مسابقات ورزشی یافت، وآدمها یادگرفتند به جای کشتن، در زمین ورزش دیگری راشکست داده وقدرت نمایی کنند.فرانسه کشور متمدنی است وازقضافوتبال خوبی دارد.شایداظهارات جناب کوشنر به واسطه شکست اخیرتیم فرانسه مقابل اسکاتلند باشد.


 نوشته شده توسط ایرج نویسا در چهارشنبه 86/6/28 و ساعت 11:30 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 8682
آرشیو
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو