سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چه نیکوست فروتنى توانگران برابر مستمندان براى به دست آوردن آنچه نزد خداست ، و نیکوتر از آن بزرگمنشى مستمندان به اعتماد بر خدا برابر اغنیاست . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

 فیدل کاسترو، رهبر کوبا، پس از حدود سه ماه برای بار نخست در تلویزیون دولتی کشورش ظاهر شد و به گمانه زنی ها درباره سلامت جسمی خود خاتمه داد.

تلویزیون کوبا آخرین بار در ماه ژوئن سال میلادی جاری تصاویری از فیدل کاسترو را پخش کرده بود.

فیلم مصاحبه تلویزیونی جدید فیدل کاسترو که از پیش ضبط شده، نشان می دهد وی قدری لاغر شده اما سالم است.

به گفته مجری تلویزیون دولتی کوبا، مصاحبه یک ساعته فیدل کاسترو روز جمعه، ۲۱ سپتامبر، انجام شده است.

در این مصاحبه، کاسترو که لباس ورزشی راه راه به رنگ های قرمز، آبی و سفید بر تن دارد، درباره مسائل جهانی متنوعی از جمله نرخ یورو، واحد پول اتحادیه اروپا، صحبت می کند.

به گفته خبرنگار بی بی سی در هاوانا، پایتخت کوبا، نفس ظاهر شدن فیدل کاسترو در تلویزیون کوبا بسیار مهم تر از اظهارات وی است.

غیبت طولانی رهبر کوبا از انظار عمومی به ویژه عدم حضور او در مراسم جشن تولدش در ۱۳ اوت امسال باعث شد بسیاری فکر کنند که او فوت کرده یا به حدی مریض است که دیگر توانایی صحبت و حرکت را ندارد.

به گفته مقام های کوبایی وضعیت جسمانی فیدل کاسترو رو به بهبود است.

فیدل کاسترو که ۸۱ سال دارد، در پی یک عمل جراحی در ماه ژوئیه ۲۰۰۶، قدرت را به برادر جوان تر خود، رائول کاسترو، تفویض کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 نوشته شده توسط ایرج نویسا در شنبه 86/6/31 و ساعت 6:3 عصر | نظرات دیگران()

 مجری برنامه های تلویزیونی شبکه CBS امریکا از کارفرمای سابق خود 70 میلیون دلار غرامت خواست.

به گزارش سرویس بین الملل سایت خبری ایران(www.IranNewsAgency.com)، "دان راتر" در سال 2005 به دنبال جنجال درباره پخش این خبر که جورج بوش با پارتی بازی در جنگ ویتنام خدمت نکرده ، کارش را رها کرد. او می گوید CBS او را سپر بلا کرد.

به گزارش بی بی سی، "دان راتر" در شکایت خود به دادگاه عالی منهتن نوشته است CBS به منظور آرام کردن کاخ سفید او را سپر بلای خود کرد.

راتر 75 ساله گزارش سپتامبر سال 2004 را خواند که در آن گفته شده بود بوش با پارتی بازی از خدمت در جنگ ویتنام خودداری کرده بود.

راتر که یکی از معروفترین مجریان تلویزیونی امریکا بود می گوید این خبر حقیقت داشت اما شبکه تشخیص داد که پخش آن عادلانه و دقیق نبوده است.

راتر در مارس 2005 کار اجرای برنامه را کنار گذاشت و در سال 2006 به کلی از CBS بیرون رفت. او 44 سال با این شبکه همکاری کرده بود.

 

 


 نوشته شده توسط ایرج نویسا در جمعه 86/6/30 و ساعت 3:21 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 8692
آرشیو
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو