سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، شخص لعنت کننده دشنام دهنده، طعنه زنِ به مؤمنان، بد زبانِ ناسزاگوی و گدایِ سِمِج را دشمنمی دارد . [امام باقر علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

برنار کوشنر، وزیر امور خارجه فرانسه گفت که جهان باید برای احتمال درگرفتن جنگ بر سر برنامه هسته ای ایران آماده باشد.
وزیر خارجه فرانسه با تاکید بر اینکه مذاکرات برای حل مساله فعالیت هسته ای ایران باید تا به آخر ادامه یابد، گفت که اتمی شدن ایران قابل قبول نیست و در صورتی که ایران به اسلحه اتمی دست یابدما باید برای بدترین ها آماده باشیم که بدترین حالت، جنگ است.
وزیر امور خارجه فرانسه در گفتگو با شبکه رادیو تلویزیونی فرانسه گفت که دستیابی ایران به سلاح هسته ای، می تواند خطری جدی برای جهان باشد.
این سخنان آقای کوشنر طی چند روز اخیر در سطح بین المللی جنجال آفرین شده وحرف و حدیث های بسیاری به دنبال داشته است.

 

البته حقیقتی وجود دارد که انسانها به طور ذاتی دوست دارند با یکدیگربجنگندوقدرت خود را به رخ هم بکشند.در سالهای دورکه عقل بشرهنوزاینقدرکامل نشده بود‏،آدمها برای نمایش این تواناییها با هم می جنگیدندوبا کشتن دیگری،میزان قدرت خودرانشان می دادند.از نیمه های قرن گذشته امااین قدرت نمایی شیوه ای مدرن به نام مسابقات ورزشی یافت، وآدمها یادگرفتند به جای کشتن، در زمین ورزش دیگری راشکست داده وقدرت نمایی کنند.فرانسه کشور متمدنی است وازقضافوتبال خوبی دارد.شایداظهارات جناب کوشنر به واسطه شکست اخیرتیم فرانسه مقابل اسکاتلند باشد.


 نوشته شده توسط ایرج نویسا در چهارشنبه 86/6/28 و ساعت 11:30 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 8701
آرشیو
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو